niedziela, 2 lutego 2014

Rozdział 3 - Zacznijmy Historię Od Samego Początku cz. 2

I w. P. N. E

Notatnik Juda 

Eksperymenty
Znane

Eksperyment 321 
Jestem Lucy. Jestem jedynym eksperymentem jaki przetrwał to co robili. Moim ojcem był Jude, a matką Layla. Wszyscy zmarli dość szybko i tylko ja przetrwałam. Nie wiem ile mam lat, ale jestem bardzo nieszczęśliwa. Jestem (jak to brygada naukowców określała) "dragon slayer'em". Potrafię używać magii bez pomocy kogokolwiek i kiedy chcę. Na razie sama odkryłam magię kopiowania. Jest ona bardzo przydatna. Potrafię kopiować każdy ruch mojego przeciwnika. Ze względu na moją pamięć fotograficzną potrafię używać jej w dowolnej chwili
Gdy dołączyłam do Zerefa nauczyłam się jeszcze modlitewnego zaklęcia:
-Zajrzyj w niebiosa, otwórz je na oścież...Poprzez poświatę wszystkich gwiazd na nieboskłonie...Pozwól im siebie poznać poprzez mnie...O Tetrabibliosie...Jak ta, która gwiazdami włada...Uwolnij swą postać, swą wrogą bramę...Niech 88 znaków zabłyśnie...UROMETERIA!

Eksperyment 452
Jestem Ricki. Jestem jedynym eksperymentem jaki przetrwał to co robili. Mam 5 lat i jestem bardzo nieszczęśliwa. Jestem (jak to oni określali) "istotą". Potrafię używać magii bez pomocy kogokolwiek i kiedy chcę. Na razie sama odkryłam tylko sześć zaklęć jakimi są
-Ryk Nadmorskiego Smoka
-Bariera Nadmorskiego Smoka
-Atak Nadmorskiego Smoka: Strzałki Wodne
-Atak Nadmorskiego Smoka: Fala Przypływ
-Atak Nadmorskiego Smoka: Wiry Wodne
-Atak Nadmorskiego Smoka: Wodne Ostrza

Z nimi nauczyłam się pozostałych zaklęć
-Wodna Pięść Nadmorskiego Smoka
-Błyszcząca Kula Nadmorskiego Smoka
-Cięcie Nadmorskiego Smoka
-Łuski Nadmorskiego Smoka
-Kaszmirowy Nefryt: Oko Morskiego Cyklonu
-Kaszmirowy Nefryt: Przenikające Nadmorskie Sztylety
-Kaszmirowy Nefryt: Lśniące Ostrza Rekina

Nie wiem co się ze mną działo, ale przynajmniej wiem, kto jest moimi. Jest nim Wodny Smok i człowiek. Zdążyłam się do tego przyzwyczaić. Jak na razie tkwię w czymś podobnym do śpiączki w wielkiej tubie wypełnionej powietrzem. Mam nadzieję, że kiedyś się z tond uwolnię. Ale to tylko moje marzenia.

Eksperyment 097
Jestem Kyoko. Jestem jedynym eksperymentem jaki przetrwał to jak oni nas torturowali. Nie znam swoich rodziców. Mam 8 lat i jestem bardzo zdezorientowana. Jestem ( jak to określali ) "wampirem". Potrafię używać magii bez pomocy.Jest to magia leczenia. Dzięki niej potrafię uleczać ludzi, zwierzęta, stfory i takie tam. Na razie sama odkryłam tylko dziesięć zaklęć jakimi są:
-Bright Ecriture: Oczyszczenie Grzechu
-Bright Ecriture: oddech Zniszczenia
-Bright Ecriture: Wieczne Uciszenie
-Bright Ecriture: Piekielne Skrzydła
-Regeneracja
-Stworzenie Boskie
-Uśpienie
-Przywrócenie
-Taneczne Ostrze: Wiercące Ostrza
-Taneczne Ostrze: Szybkie Cięcie

Eksperymenty
Nie Znane

Eksperyment 820
Zombi. Siła nie znana. Moc nie znana. Reszta nie znana.

Eksperyment 456
Wilkołak. Siła nie znana. Moc nie znana. Reszta nie znana. 

 Eksperyment 003
Duch. Siła nie znana. Moc nie znana. Reszta nie znana.


---------------------------
Moi kochani kolejny rozdział w moim wykonaniu. Mam nadzieję, że się spodoba. Są to strzępki informacji o postaciach występujących w tym opowiadaniu.
Proszę komentować! ;D

8 komentarzy:

  1. BOSKIE, BOSKIE, BOSKIE, BOSKIE, BOSKIE !!!!!!
    (Wooow, mam 8 lat xD) Wszystko jest takie Z.A.J.E.B.I.S.T.E. !!!
    O rajusiu, rajusiu *.* I kto wie, może ten wilkołak okaże się jakimś super-ciachem *.* Czekam !!

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy morze pomarzyć. Nawet ty Miku-Chan ;D. Ale powiem, ze będzie przystojniakiem ^^

      Usuń
  2. Genialne ! Jestem nowym czytelnikiem ! *O* Podoba mi się bardzo twój styl pisania. Ten pomysł o eksperymentach jest fantastyczny, a historia o Lucy jest fenomenalna i tajemnicza *W* Od nie dawna zaczynasz, a masz więcej ludzi ode mnie >.< Nic tylko zazdrościć. Jeżeli będziesz miała czas to zajrzyj do moich dwóch blogów : 1. A co by się stało gdyby... I 2. Fairy Tail - Two Worlds !! Dołączam do witryny obserwatorów !!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemnica eksperymentów! Lucy dołączyła do Zerefa? Nic tylko czekać na kolejny rozdzialik ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Jestem nowym czytelnikiem i muszę przyznać, że od razu mi się spodobał. Fajnie wszystko i w ogóle, ale jest jedno małe "ale".
    Shin: Kiedy następny rozdział!! Błagam, dodaj szybko, bo ja tu z nią nie wytrzymam.
    *odwraca się powoli z chęcią mordu wypisaną na twarzy* coś ty powiedział?
    Shin: Nic, nic. *przytula mnie mocno i bezgłośnie woła pomocy*
    A więc, rozdział super tylko szkoda, że nie ma więcej. Czekam na następny i do usłyszenia. Weny!!!

    Samara Glasses & Shin

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D. Mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę. Czy możesz wszystkie rozdziały zamieszczać "Spisie treści"??? Łatwiej będzie je znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, że jeden pod drugim, ale mam pytanko. Kiedyś trafiłam przypadkowo na tego bloga i pamiętam, że było w nim napisane coś na temat tego, że Lucy otrzymała jakiś list. Czy usuwałaś może ten wpis??? Nie umiem go znaleźć, a podejrzewam, że było to jakimś swego rodzaju wstępem. Proszę daj mi znać. Mój mail: u.tsukino@o2.pl
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sorry, że tak późno, ale dopiero teraz zauważyłam nowe rozdziały. Podoba mi się opis Ricki, taki KAWAIIII!!!!! Nic dodać, nic ująć. Dobra będę oszczędna w słowach, bo lecę czytać kolejny rozdział. Sayonara i do następnego!

    OdpowiedzUsuń