niedziela, 23 lutego 2014

Pytania

Witam was moje kochane czytelniczki! W zakładce " POSTACIE " pojawiły się komentarze z pytaniami co do rodzaju postaci. Więc wasza Ma-cha postanowiła wam to wytłumaczyć

1. Kto to jest Istota?
Istota to jest osoba podobna do Smoczego Zabójcy, ale szczegół jest taki, że istotę wychował Smok i istota została urodzona przez Smoka. Podobieństwo do człowieka pojawiło się dopiero w piątym roku życia

2. Kto to jest Dragon Slayer? 
Dragon Slayer jest to Smoczy Zabójca tylko troszkę w innej wersji. Został wychowany przez Smoka lub Człowieka. Jednak jego rodzicami musi być Bóg i Smok. Lub też może mieć wszczepioną lakrime podczas bycia niemowlęciem. Jest taka teoria wysnuta przez brygadę naukowców ( oczywiście to wymyśliłam ja ) że Dragon Slayer żyje dłużej niż wampir i jest połączeniem wszystkich ras w jedną, dlatego tak rzadko się rodzą.

3. Kot to jest Wampir?
To to chyba każdy wie ^^. Jest to nieśmiertelny krwiopijca

4. Kto to jest Wilkołak?
Tego też nie muszę tłumaczyć. Jest to pół człowiek pół wilk

5. Ko to jest Anioł?
Anioł jest to osoba będąca w połowie śmiertelnym i nieśmiertelnym człowiekiem. 

6. Ko to jest Diabeł/Demon?
Diabeł/Demon jest to osoba która zawarła pakt z diabłem z jakiegoś powodu

7. Ko to jest Duch?
Jeśli nie wiesz to oglądnij Scoobiego 

No mam nadzieję, że pomogłam. Następny rozdział pojawi się niedługo. Do zobaczyska !!!!!!

1 komentarz:

  1. Dzięki :). Nie miałam pojęcia kim jest istota ;D. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń